Open dagen 2018

Zit je in groep 8? Dan staat dit schooljaar natuurlijk in het teken van het maken van die belangrijke schoolkeuze: de stap naar het voortgezet onderwijs. Samen met je ouders zul je vast en zeker open dagen gaan bezoeken.

Ben je benieuwd of ons nieuwe initiatief iets voor je is? Je bent van harte welkom op onze open dagen in 2018.
Open avond: donderdag 25 januari 2018, 19.00 - 21.00 uur
Open dag: zaterdag 17 februari 2018, 10.00 - 13.00 uur

Speciaal voor groep 7 leerlingen organiseren wij nog een extra open dag:
Open dag groep 7: vrijdag 18 mei 2018, 15.00 - 16.15 uur

We hopen je op deze dagen een goed beeld te kunnen geven van Vox-klassen. Nu al nieuwsgierig? We hebben een speciale pagina gemaakt waar je je kunt aanmelden voor de open dagen en al een eerste indruk kunt krijgen. Ook vind je hier informatie over de aanmeldingsprocedure.

12-02-2018 13:46
Aylin
Ik zou graag een proefles willen volgen
15-01-2018 11:55
Marthe
Beste Heba, We hebben een reactie op de mail naar u verzonden. Vriendelijke groet, Marthe (Vox-klassen)
15-01-2018 11:53
Marthe
Beste meneer Bruinsma, We hebben een reactie op de mail naar u verzonden. Vriendelijke groet, Marthe (Vox-klassen)
15-01-2018 11:52
Marthe (Vox-klassen)
Beste Luar, We hebben een reactie op de mail naar u verzonden. Vriendelijke groet, Marthe (Vox-klassen)
11-01-2018 18:06
Heba
Geacht meneer/ mevrouw Mijn vraag is mag wat vraagen is mochgelijk bij jullie ook doorstromen van havo/wvo 2e klas naar 3e klas van ander onderwijs Met vriendelijk groet Heba Armnious